<3 Tillägnat

Jag tillägnar dagens blogg till min kusin SARA och såklart Caro&Ann-Sofie :)
hihi, min kusin har lärt sig läsa jag tyckte det var väldigt gulligt. Hon är ett litet underbarn som sitter och skriver marklandsgatan och läser högt: Ställ vagnarna här! NAUUUW, då blir det böcker i jul, haha!

Sedan har jag haft en mycket mysig dag med Caro & Ann-Sofie som vanligt! De två lika galna som alltid, haha! Nej men en ganska slapp dag, med ett väldigt passande brandlarm. Att slippa tyska är alltid trevligt i alla fall just nu för jag har grymt mycket att göra. En massa inlämningar och prov (jag syftar på ett speciellt matteprov som ägde rum idag och morgondagens idrottsprov, vilket känns lite smådåligt) och jag har inte en ledig sekund. Jullovet är verkligen efterlängtat.

Istället för att plugga som jag borde klädde jag och Caroline oss vinteraktigt och begav oss mot ÖB för lite julklappsköp och motion, haha äntligen någon som vill gå! Mycket trevligt, men när jag kom hem låg jag efter i min planering! :( Nej nu måste jag läsa mitt provhäfte, USCH! Ha det härligt och hoppas på snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback