besatt

Varför blir man alltid besatt av reklamlåtar?

David Bowie - Heroes
David Bowie - Changes     (ingen reklam dock!)  

Vilken tramsigt lat vecka. Har mest legat i soffan och kollat på Våra Bästa år men gud så härligt! På söndag blir det lite Nermina-tid. Har verkligen saknat den tosan! Jag hade en skräckbild inom mig att hon hade försvunnit, helknäppt, men hon "återfanns" tidigare idag! (hahahaha) I Augusti ska jag antagligen åka till Tyskland. Lät först inte särskilt lockande (jag menar Tyskland är ju inget land för charterresor precis) men efter att ha sett den här veckans väderprognos för stället vi ska till (Greiz.. jag vet helt okänt för omvärlden) lät 35 grader faktiskt inte så illa. Nu ska jag fortsätta vara arg. Hela veckan har varit en arg vecka men jag känner att nästa bli mer munter. Ska ev. åka till Helsingborg och njuta av lite festival! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback