nattliga tankar del 2

god afton gott folk!
innehållslös kväll men med en del bekräftande. Om allt går enligt planerna så blir det Köpenhamn den 4:e, och det ser vi fram emot! Reunion på "vår" lilla bar med medelåldersmän, haha.
Imorgon ska jag följa med min fader på lite inköp, dagens höjdpunkt: bo ohlsson (eller som de bosatta i Tomelilla säger: "boan"), sen ska jag även in till Ystad och fota mig för ID. Mitt pass blev en riktig pina. Jag hoppas att jag lyckas kolla IN i kameran den här gången. Hoppas på att få in Annse till "city".
Till helgen blir det lite "festligheter" i Helsingborg. Man får helt enkelt göra det bästa av situationen när det ser mörkt ut på på jobb- och väderfronten. Helsingborgsfestivalen var det bästa vi kunde skaka fram.
Har påbörjat halvblodsprinsen än en gång, för att fräscha upp mitt minne efter den avslutande boken som utkommer i November. Det är absolut värt väntan. Ska nog återuppta läsandet nu, natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback