Malmö

Befann mig på Malmöfestivalen igår. Mycket människor, grekiska grillspett, Lazee och såklart Timo Räisinen. Nermina var inte så glad (inte jag heller faktiskt) över att behöva vänta till sista låten för att höra Sweet Marie. Kan förstå att det var ganska långtråkigt, inte riktigt hennes genre nämligen, men hon var så tålmodig så.

Sen skulle vi ut egentligen men, pga av en liten incident, blev det ändrade planer och Nerminas kompis var snäll och lät oss sova i hans lägenhet. Vaknade vid tolv, tog oss till centralen, köpte asgod traditionsenlig frukost och åkte hem kvart över ett. Väl hemma kunde jag inte låta bli att sova så därför vaknade jag för en timme sen och är alltså helt speedad nu. Ska iväg och köpa godis strax.

Förresten kommenterade min mamma min hårfärg idag. Hon tyckte att det fanns en del, host,*  blonda partier vilket gjorde mig orolig. Det är nog de gamla slingorna som spökar. Jag får nog ta och färga det om några veckor. Trivdes ganska bra i det mörkbruna som jag hade i våras i alla fall.

I väntan på MarieHappy

Två av de få bilder som togs under kvällen, under Timos framträdande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan vad fina bilder på er.. Du ser ut som en riktig läckerbut stumpan.. SLURP* Shopping i Malmö imorn.. Wiiee

2008-08-19 @ 14:35:02
Postat av: Anonym

inlägget var från AS:et by the way.. ;)

2008-08-19 @ 14:35:59
Postat av: rebecca

hihi tack! Ja fyfan vad det ska bli härligt att slösa pengar på porriga höstkläder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback