regn

Gick upp halv sex idag för att bege mig till borrby och palsternackefältet som väntade. De allra flesta hade slutat så det var bara Anton och jag. Två timmar hann vi arbeta innan himlen öppnade sig och regnet vräkte ner. Jag blev besviken, för hade tänkt jobba på hårt idag och tjäna en slant men efter tjugo minuters väntan och rapport från chefen förstod vi att det skulle vara hela dagen. Nu tog jag alltså bussen hem igen vilket kändes fattigt (så fattigt att jag kunde åka på samma resa hem till och med).
 
Sen tog jag tillvara på alla plötsligt fria timmar och gick och köpte ett par gymnastikskor. Sen åkte jag, på impuls, till Malmö. Tänkte mest kolla runt lite bland höstkläderna men kunde inte låta bli en liten söt kofta från Zara i färgen svart som jag letat efter. TREVLIGT=) Sen åt jag lite thaimat, gick ärende på Panduro åt mamma och åkte hem. Väl hemma var jag tvungen att sova en timme. Var helt slut. Så nu blir det noblesse och film ikväll. Men det blir till att lägga sig tidigt för imorgon fortsätter rensandet. Pussi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback