Utkast: Alltid lika ...

Alltid lika obehagligt när alarmet går igång och klockan visar 04.15 och så var det även imorse. Bättre väder idag så vi kunde jobba så länge som vi hade tänkt. Fast några brister i min planering gjorda att min ipod dog efter en och en halv timme plus att jag fick äta sex stycken identiska kalkon & ost-mackor till frukost/lunch. Jättekul.

Men nu ligger ipoden på laddning, mat håller på att tillagas och jag ligger på sängen, tämligen stolt över dagens insats.
 Den korta måndagen gör att jag ligger lite efter med mina timmar. Jag hade gärna kommit upp i 30-40 sammanlagt denna vecka och nästa men då blir det till att försöka dra med mig Klara. Jag klarar inte att ligga ensam och isolerad från omvärlden på fält, åtta timmar om dagen, hela nästa vecka.

Glömde nämna att jag köpte en aspissefin bikini igår på lindex. Det är egentligen alldeles för sent för sådana inköp nu kan jag hålla med om, men jag brukar aldrig komma iväg och köpa en fin, i tid, på våren så jag kan ju se det som att jag laddar inför nästa säsong. Fast det ställer ju sina krav på att jag måste se likadan ut nästa år. I alla fall lästa jag om aq-va-kul i tidning igår och blev plötsligt sugen på att dra dit när de öppnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback