ausflucht?

Inte säker på stavningen, men idag blev det i alla fall en utflykt. Jag tog tåget till Simrishamn, för att hälsa på Caroline och beundra hennes söta lilla butik. Sedan blev det mini-roadtrip till Tomelilla (vilket innebär Bo Ohlsson).

När jag kom hem fördrevs tiden med några timmar(!) Scrubs för att sedan ta en kvällspromenad med C :)

Imorgon bär det av mot Varberg, Espevik och slutligen Götet. Ska bli riktigt skönt att komma bort ett tag, och såklart jättekul att få träffa mina söta små kusiner. Det var alltför längesen. Borde antagligen packa nu. Har gjort upp lite högar med kläder och prylar, men inte lyckats få ner det i en väska. Fast jag tror jag tar och kollar färdigt på Disturbia först. Sjukt bra film!

Nattitorsk <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback