I must not spend more time on you

Fick höra ett riktigt bra och gripande föredrag idag på psykologin. Tyckte det var väldigt starkt och modigt att våga stå och berätta så mycket om sig själv och sina tankar. Det rörde i alla fall runt mina tankar och så nu känner jag mig kass och nere. Det har gått ett tag nu, men jag tycker inte att det gått så lång tid. Det är som om jag konserverats i just dem  två-tre veckorna. Men jag kämpar frenetiskt för att komma ur det. Det syns kanske inte utifrån, och då kan jag förstå att ni blir förvånade när jag säger något ni inte vill höra och jag märker att ni tycker att jag borde "rycka upp mig". Men det är inte lätt...
Nåväl, jag hoppas jag känner mig bättre ikväll. Vill iväg till boxningen och få utlopp för allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback