idag är det bal för somliga, jag ska plugga

Oh vad kul att det här uppskattas!
Jag trodde jag skrev och tragglade för mycket, men icke! Dagen har inte varit särskilt givande, men vädret har gett en en ordentlig anledning att vara riktigt onyttigt (Inte för att jag skulle hindras av regn, men iaf). Är riktigt sugen på att boka en resa till höstlovet nu. Det hade varit något att verkligen längta efter. Det enda negativa blir att jag kommer få ligga och trycka som en galning i sommar (brukar dock inte lyckas) för att se ut som om jag varit ute lite grann. Solen tycks inte ta på mig, och jag ser fortfarande sjuk ut?!  Utan jobb och utlandssemester ser det ut att bli du och jag, Annse! Vi får underhålla varandra så gott det går.
Nu ska jag fortsätta drömma mig bort :)

Kommentarer
Postat av: karro

har du haft en bra dag? :D
kram

2008-05-23 @ 17:10:47
Postat av: Rebecca

Skulle inte kalla den varken bra eller dålig, men helt okej! Vädret livade som sagt upp en smula :)

Postat av: Nermina

en resa till höst lär d bli minsann

2008-05-24 @ 00:51:50
Postat av: As:et

Ja det får vi göra partner :P Vi ska hitta på massor med skit!! :D

2008-05-26 @ 09:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback