lappen

Nu är det pyttelite kvar på vårterminen, och espevik närmar sig =) 25 dagar för att vara exakt!
Grymt onödig skoldag, först natur med en betygssamtal som gjorde mig och vissa andra upprörda! Jag hatar det svenska skolsystemet. Antingen ska du vara felfri inom skrift och framförallt tal. Eller så ska du snacka så mycket du kan, oberoende vad det gäller, för då räcker det att skriva ett halvdant vg för att nå ändå upp. Tycker inte det är rättvist. Buhu, nej jag vet att inte allt kan vara rättvist, men ska man bara släppa allt och ge upp för det?`Jag föddes blyg, så kan ju lika gärna be någon att gräva ner mig i ett hål eller nått.

Fick förresten ett väldigt pinsamt meddelande i mitt skåp idag. Trodde inte folk sysslade med sånt fortfarande?! Men iaf, det blev papperskorgen direkt, och nu kommer jag få smyga på tå de två sista veckorna. Varför händer sånt här mig?

Kommentarer
Postat av: As:et

Tipptapp

2008-05-30 @ 12:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback