onsdagsaktivitet

HAr försökt hålla mig sysselsatt så gott det går. För att fördriva tankarna en stund. Måndagen bjöd på ett svettigt friskispass vilket fick mig att inse hur extremt otränad jag är. Igår blev jag iväglockad på yoga, vilket var jätteskönt fast koncentrationen infann sig inte riktigt. Men det kommer väl med tiden antar jag.
Idag följde jag äntligen med till boxningen, som jag pratat om den senaste veckan. Det var tufft, men riktigt roligt! Jag klarade det bättre än vad jag hade förväntat mig. Är alldeles darrig i armarna nu. I morgon vankas det aerobic men först nationella i engelska b, så nu ska jag gå och lägga mig.

Tänd eld på dina tankar
Med dina svarta tysta tårar
Och vi vet och du vet allt tar slut
Långsamt genom rummet går hon ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback