högen

Igår kom AS hit och vi lagade mat (eller hon lagade, och jag var hjälpreda) och hittade på lite annat kul. Hon åkte hem vid tvåtiden och sedan dess har jag städat och fixat lite här på rummet. Jag fick ett plötsligt infall till att städa garderoben så jag vräkte ut alla kläder på sängen för att prova mig igenom garderoben, plagg för plagg. BIG mistake! Tröttnade efter tio minuter så nu ligger det en gigantisk hög och väntar på att jag ska vika och lägga in allt igen. Jag orkar inte.

Ikväll kommer N hit, och jag hoppas att hon har något trevligt att muntra upp mig med. Fast jag är i och för sig redan glad (bortsett från klädhögen), men i alla fall! Nu får jag väl ta tag i det. Ciao. 

Kommentarer
Postat av: AS.et

Du är rolig du :P PÖSS

2008-09-08 @ 09:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback