ich trainiere

Idag har jag haft en kort intensiv skoldag med matte i 100 min. Sedan åt jag lunch och stack till hårstudion för att klippa mig. Det blev fint, men blev en kort luggliknande sak på höger sida. Får väl se om jag får styr på den imorgon bitti.

Halv sju blev det Idas medelpass tillsammans med Johanna. Det var riktigt äckligt jobbigt! Jag har nämligen inte tränat på hela två veckor på grund av min onda hals. Men det var riktigt skönt att komma dit igen efter uppehållet.

Nu sitter jag här, har precis duschat och ska snart gå och handla mjölk samt ingrediens till smoothies. Pluggandet får bli imorgon. Puss!

Kommentarer
Postat av: AS:et

Hej älskling:P Tänkte mest svara på det dära med helgen i september--> Det hade varit skit kul ;) Ses snart.. Kyss

2008-09-03 @ 09:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback