nämen fel håll

Idag slutade jag halv två och jag trodde att jag skulle vara flitig som jag var igår. Ack, så fel jag hade! Jag gick raka vägen hem, lämnade väskan, tog börsen och gick till konsum och handlade godis. Sedan har jag fördrivit tiden på allra bästa tänkbara sätt, dvs. tv med repris på desperate housewives! 

Men halv sju var det i alla fall träning, och jag blev trött som ett svin fast att jag ansträngde mig mindre än vanligt (mina knän spökar!). Men när jag kom hem blev jag lite småstressad och knåpade ihop ett svar till fråga tre samt gjorde några lättsamma övningar i danskboken.

Det bästa är ändå att veckorna går fort, och imorgon är det onsdag och så vips är halva skolveckan klar! Ska börja göra mig mentalt redo för en planka nu och kolla lite på utilitarismen ;) ciao!

Kommentarer
Postat av: A

fy fan vad jag hatar dig.. SLUTA TRÄNA.. By the way, så ska jag inte springa femman idag.. en annan dag när jag är bättre förberedd. :S

2008-09-24 @ 09:17:58
Postat av: M ~ Y ~ G ~ G ~ M ~ O ~ R (räkan)

Öj, öj! Ja, visst är det trevligt att veckorna går fort - snart är det ju höstlov! :D



Förresten, tack för att du tyckte pinnarna var fina ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback