oseriös

Vecka 41 börjar jag med höstens stora projekt. Nämligen att trappa ner med sockret. Alltså det är sjukt vad beroende jag är. Det går inte en dag utan att jag äter något onyttigt, men nu har jag faktiskt fått nog. Inte nog med att jag inte vill dra på mig diabetes eller liknande, men vill heller inte lägga några pengar på det. Dessutom tränar jag, och då blir det ju bara plus minus noll om jag proppar i mig en massa skit.

Förresten har jag (förlåt räkan!) kommit fram till att jag inte gillar uggs. I alla fall inte tvåtusenkronors-modellen för "mys"-skor är omöjligt värde ett sådant pris. Men jag måste säga (säger emot mig själv sjukt mycket nu) att jag vill ha ett par att mysa i, haha. Men det får bli 149 kr på h&m:s barnavdelning.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: M ~ Y ~ G ~ G ~ M ~ O ~ R (räkan)

Uggs = underbara. Men oj, finns det så billiga?! :O Har bara hittat par för minst 2000 :- och aldrig haft råd att köpa några :'(

Postat av: A

Alltså jag fattar första stycket men andra stycket fattar jag ingen ting av?? :P Ska kolla upp det närmare :D Jag ska springa imorgon.. lika bra nu nu när man har börjat..

2008-09-26 @ 08:13:22
Postat av: M ~ Y ~ G ~ G ~ M ~ O ~ R (räkan)

Japp! Visst är det ^^

2008-09-28 @ 15:35:04
URL: http://myggmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback