what's my age again?

Ibland känner jag mig som femton, andra dagar som fyrtio. Idag har jag betett mig dumt och omoget, men som grund för varje dumt uttalande, eller hugg enligt den rätta benämningen, finns faktiskt en tanke. Det kanske inte verkar som det men så är faktiskt fallet. I alla fall har jag bett om ursäkt för huggen och hoppas att min förklaring blivit accepterad.

Annars har en hel del trevlig hänt idag. Jag fann min inspiration och skissade nästan klar ett bokomslag som jag var nöjd med. Sen blev det träning med J & S. Det var dock ett lite för mesigt pass. Hade velat ha det lite tuffare faktiskt.

Sen bjöd N på te och prat! :) Nu ska jag snart dra mig tillbaka och hoppas på att jag vaknar på rätt sida imorgon!

Puss!

Kommentarer
Postat av: AS:et

Du är rolig du ;)

2008-09-06 @ 10:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback