FÖRLÅT<3

Ett litet meddelande bara:
Förlåt Annsi!
Imorgon förmiddag ringer jag dig. Kanske kan vi ta vårt möte imorgon kväll istället?

Usch. Jag hatar att inte kunna ringa upp missade samtal. Jag har tänkt tanka på mobilen i evigheter nu. Men jag är ju aldrig hemma utan jobbar som ett svin och jag hittar inte min söta lilla dosa. Idag har det i alla fall varit riktigt varmt och jag har dragit på mig otroligt fula märken på ryggen. Imorgon blir det till att använda bikiniöverdelen. Tillbaka till idag. Vi svettades och led. Dock försvann den jobbigaste biten av dagen då jag blev skjutsad av A som idag punkterade sin andra cykel. Sen bar det av till Borrby Pizzeria. Gott med calzone!
Nu ska jag cykla och lämna cykeln hos jojo. Torsk

Kommentarer
Postat av: Anonym

va? jaja asså men jag gillar inte honom och har aldrig gillat hans musik:P men det är ändå fult av de som låtsats gilla han nu när de inte gjorde det innan. ( jag lyssnar INTE på hans låtar nu heller när han e död)/nerminis hihi

2009-07-03 @ 18:33:43
Postat av: Annse

You better call me!! Har försökt få tag på dig asmycke.. Festa på fredag?? :P Puss

2009-07-06 @ 13:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback