ystadtomelillaystadmalmöystad

Idag har jag varit hemma från jobbet pga magont... Jag har antagligen fått magkatarr eller något annat obehagligt. Såklart är det jag som drabbas. Nåväl, idag har jag köpt nya jobbskor eftersom min älskade moder tog sig friheten att slänga(!) mina gamla gympaskor. Det blev ett par riktigt skabbiga fula bo ohlsson-skor, men det var i alla fall ett kap. Sen fick jag och kära systern ett plötsligt infall och tog oss in till malmö för att ögonshoppa lite och äta glass. Ett litet B gjorde oss plötsligt sällskap i Svedala.
Och nu sitter jag på Klaras golv och försöker inhysa lite Rammstein-kärlek hos B. Hon verkar vara immun dock. Imorgon blir det lön. Jag har, nördig som jag är, skrivit en liten inköpslista och imorgon bär det antagligen av till malmö igen för lite tröstshopping! Torsktorsk

Förresten så hoppas jag på strawberry daquiri på fredag och sol hela vecka 29. Då är det ju ledighet som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback